30 September 2010

Antara 2 Cinta

Ya Rabbul Izzati...
Jika aku rindu...
Rindukanlah aku pada..
Seseorang yang merindui...
Syahid dijalnmu...

Ya Allah...
Jika aku rindu...
Janganlah rindu ku agar tidak...
Lalai merindui Syurga-Mu
Ya Allah...
Jika aku menikmati cinta..
Kekasihmu..
Janganlah kenikmatan itu...
Lebih dari nikmat indahnya..
Bermunajat sepertiga..
Malam...

Jika kau halalkan aku untuk...
Merindui kekasihMu...
Jangan biar aku melepasi...
Batas sehingga lupa pada..
Cinta Hakiki Dan Rindu...
ABDI hanya UntukMU

1 comment:

  1. Dugaan setiap manusia itu berbeza.... macam-macam cara... yg kita selalu nampak cuma dugaan dari segi kemiskinan dan kesedihan... tetapi kita lupe yg kadang2 kita juga diduga dgn kasih sayang, kekayaan dan kepandaian.... bila diberi kasih sayang kita lemas.. alpa..melupakannya... melakukan perkara2 yg berdosa... bukankan itu tak patut... dimanapun kita..dalam apa keadaan pun kita... kita harus sentiasa ingat pada-Nya... aku juga sering diduga... tuhan tak pernah berhenti menduga aku... tp aku tetap bersyukur di atas dugaan-Nya... kerana aku percaya Tuhan menduga kerana dia mahu mengigatkan aku supaya tak lupa di atas segala nikmatNya... Allah SWT menduga kerana dia syng kepada hamba-Nya.. sentiasalah berserah pada-Nya...

    ReplyDelete